در دیدار امام جمعه وردنجان با دانش آموزان بیان شد؛

 دانش آموزان عزیز سرمایه ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی

دیدار صمیمی امام جمعه وردنجان با دانش آموزان دبیرستان پسرانه دکتر مفتح در آستانه هفته مبارک بسیج برگزار و جلسه پرسش و پاسخ تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۸۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی ایذه و اصفهان گفت: شما آینده‌سازان میهن اسلامی و امیدان آینده امت اسلام و پیشتازان و پیشگامان گام دوم انقلاب هستید.

امام جمعه وردنجان، ادامه داد: شما دانش آموزان عزیز سرمایه ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستید، نور چشم مقام معظم رهبری و انقلاب شما جوانان و دانش آموزان عزیز هستید.

وی، کسب علم، دانش،اخلاق و معرفت را عالم سعادت و موفقیت دانست و افزود: تا می توانید درس بخوانید و مراتب علمی خود را بالا ببرید، وجود خود را به اخلاق و معرفت دینی مزین کنید و بدانید آبادانی دنیا و آینده شما در همین نکات ناب اسلامی است، وجود شما طیب، طاهر و نورانی است، باید از این نورانیت دل و وجودتان برای پیشرفت و تکامل خودتان استفاده کنید.

این مقام مسئول ادامه داد: استمرار انقلاب متأثر از خون شهداست و به حرمت خون پاک و مطهر شهدای گلگون کفن و رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران تا انقلاب جهانی منجی عالم بشریت حضرت ابا صالح المهدی ارواحنافداه پا بر جا و استوار خواهد ماند.

حجت الاسلام محمدی گفت: حفظ و نگهداری از ارزش‌ها و تداوم راه شهیدان، وفاداری به آرمان‌ها والای امام راحل و انقلاب اسلامی، اطاعت محض از مقام معظم رهبری، بصیرت و دشمن شنانی از جمله بزرگ‌ترین وظیفه ما در این ایام برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی است.

شایان ذکراست: دانش آموزان سئوالات دینی واعتقادی خود را در یک فضای بسیار صمیمی از امام جمعه وردنجان پرسیدند و در پایان نماز ظهر و عصر را به امامت امام جمعه شهر اقامه کردند.

ارسال نظرات